Aamulla heräilin joskus ysin aikoihin ja loikoilin sängyssä puoleen päivään saakka. Oli tosi väsynyt olo ja joka lihasta särki. Taitaa joku flunssan poikanen tarttunu Boscosta. Muksuilla ainakin tuntuu siellä flunssaa olevan.
Iltapäivällä saapuivat kämpille ruotsalaisvahvistukset ja lähdimme koko porukalla juhlimaan erään opiskelijatoverimme synttäreitä. Menimme sellaiseen paikkaan syömään kuin Thank God It's Friday. Eräs jenkkiopiskelijatoverimme suositteli sitä. TGIF on jenkkiläinen baari + pihvimesta. Oli kyllä erittäin asiallinen paikka.
Kommentit