Olen noitten uimalasien kanssa pyoriny meressa monena paivana. Tana aamuna lahdin taas laskuveden aikoihin Monkey Beachille. Aallot oli aikamoiset ja rannan kivet teravia, joten talla kertaa en viittiny ihan hirvian pitkaa aikaa molskia. Vaihteeksi sattui kohtaaminen elainkunnan kanssa. Sukeltelin isojen kivien lahella ja kun lahdin rannalle juomista hakeen, niin tunsin etta joku liikkuu mun toista katta pitkin. Heilautin katta vauhdilla ja rantahiekkaan lensi rapu. Se oli todennakoisesti tarttunut mun paitaan tyrskyissa ja ollut vapaamatkustajana ties kuinka kauan.

Iltapaivalla lahdin kokeilemaan sukeltelua nousuveden aikaan. Nyt se olikin jo paljon mukavempaa, vaikka aallot kovia olikin. Aloin seuraamaan erasta kalaparvea, koska ne safkasivat suht lahella rantaa. Parhaimmillaan parvessa oli n. 30 kalaa, ei siis mitaan sintteja vaan about 30-40 cm pitkia. Kalat lopulta tottuivat mun seuraan, eivatka enaa valittaneet mun lasnaolosta, vaan uivat ihan vieresta ja lopulta eras kala tuli ihan koskettamaan mun ihoakin. Varmaan jotain kirppuja etti.